Blog

  • Naslovna
  • »
  • Blog
  • »
  • Kako kontaktirati Korisničku podršku?
Pregled 20.03.2023

Kako kontaktirati Korisničku podršku?

image

Nakon pokretanja aplikacije možete pristupiti odjeljku "Podrška" gdje imate na raspolaganju djelatnike koji će vam pomoći s bilo kojim pitanjem ili problemom vezanim za korištenje sDoktor aplikacije.

Evo kako pristupiti korisničkoj podršci:

POKRETANJE APLIKACIJE

Otvorite sDoktor aplikaciju na svom mobilnom uređaju.

Prijavite se u svoj korisnički račun ako već niste.

PRISTUP PODRŠCI

Na donjoj traci izbornika aplikacije, potražite opciju "Podrška“.

KONTAKTIRAJTE NAS

Kada pristupite odjeljku Podrška, imat ćete mogućnost stupiti u kontakt s djelatnicima sDoktor aplikacije putem rubrike „Pitajte nas“.

U rubrici putem chat-a možete postaviti pitanja ili iznijeti svoje probleme.

OBRADA ZAHTJEVA

Nakon što ste kontaktirali podršku, djelatnici sDoktor aplikacije će obraditi vaš zahtjev i pružiti vam odgovor, rješenje ili dodatne upute u vezi s vašim pitanjem ili problemom.

Napomena: Ako imate bilo kakve probleme ili nedoumice tijekom korištenja sDoktor aplikacije, uvijek možete potražiti podršku od kolega koji će vam rado pomoći.

Ako imate još neka pitanja, slobodno nam se obratite i putem ostalih dostupnih kanala komunikacije kao što su e-pošta na info@sdoktor.hr ili telefonski broj na 01/444-0000 kako biste postavili pitanja ili iznijeli svoje probleme.

Cookie policy