POKRETANJE APLIKACIJE
Otvorite sDoktor aplikaciju na svom mobilnom uređaju.
Prijavite se u svoj korisnički račun ako već niste.
PRISTUP PODRŠCI
Na početnom zaslonu aplikacije, u donjem dijelu ekrana, pronađite i odaberite opciju "Podrška".
OBRATITE SE DJELATNICIMA
Kada se otvori odjeljak podrške, pronađite rubriku „Pitajte nas“ i stupite u kontakt s djelatnicima aplikacije. Javite im da želite promijeniti svoj broj mobitela u aplikaciji.
Navedite svoj trenutni broj mobitela, kao i novi broj koji želite koristiti.
PRIČEKAJTE POVRATNU INFORMACIJU
Nakon što ste poslali zahtjev za promjenom broja mobitela, pričekajte na povratnu informaciju od djelatnika sDoktor aplikacije.
Djelatnici će vam pružiti daljnje upute o promjeni broja mobitela u aplikaciji i obavijestiti vas o realizaciji postupka.
Molimo imajte na umu da vrijeme odziva može varirati, stoga budite strpljivi dok čekate povratnu informaciju od djelatnika.