Ako ste promijenili broj mobitela i želite nastaviti koristiti sDoktor aplikaciju, broj možemo ažurirati u nekoliko jednostavnih koraka.
1. Otvorite aplikaciju
Pokrenite sDoktor aplikaciju na svom mobilnom uređaju i prijavite se u svoj korisnički račun.
2. Otvorite izbornik „Podrška”
Na početnom zaslonu, pri dnu ekrana, odaberite Podrška.
3. Pošaljite upit našem timu
U odjeljku Podrška odaberite opciju „Pitajte nas” i pošaljite poruku u kojoj navedite:
- svoj trenutni broj mobitela (onaj registriran u aplikaciji)
- novi broj mobitela koji želite koristiti
To je sve što trebamo kako bismo pokrenuli promjenu.
4. Pričekajte potvrdu
Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, naš će vas tim obavijestiti kada je broj uspješno promijenjen.
Vrijeme odgovora može varirati, stoga budite strpljivi — javit ćemo vam se čim promjena bude provedena.